Головна
Зміни у порядку професійної атестації з 2 липня 2021 року
До уваги виконавців, які мають намір отримати кваліфікаційний сертифікат експерта!
2 липня 2021 року набрала чинності нова редакція Порядку проведення (далі - Порядок). Згідно з ними професійна атестація відбувається з використанням Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (далі - Система). І хоча порядок дозволяє виконавцям подавати документи на атестацію на паперових носіях, після отримання сертифікату працювати "як раніше" без Системи вже не вийде. Навіть отримати кваліфікаційний сертифікат не вийде, бо «Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється шляхом внесення запису до Реєстру будівельної діяльності.
Тому наполегливо просимо починати активно використовувати Систему вже зараз, час витрачений на освоєння алгоритмів її роботи дозволить легко почати працювати у ній і зекономить значно більше часу: не доведеться декілька разів їхати до Атестаційної комісії, (відділення пошти тощо) для подання паперових документів!
Не радимо подавати документи через Укрпошту, бо вже маємо випадки їх втрати. Не береже Укрпошта час і нервові клітини. Але якщо вже вирішили відправляти Укрпоштою, то виключно на адресу 02100, Київ 100, а/с 80 щоб ми отримали ваше відправлення у поштовому відділення. Краще ми сходимо у відділення ніж зясовувати куди і кому доставлено, і де можуть бути ваші документи зараз.
І все ж значно легше подавати документи для профатестації з використанням Системи, Ви лише почніть, і все у вас вийде. А як не вийде все і одразу, ми допоможемо. Телефон для консультацій стосовно подання документів до Атестаційної Комісії.
Як подати заяву про допуск до професійної атестації через Інтернет, не виходячи з дому чи офісу - завантажити